Lördag, 21 Mars 2020
  0 svar
  2.8K besök
0
Röster
Ångra
Hej Jag har ett kalkylblad med 14 kolumner med kolumnerna F, G, J, K, L och M med formler
i dem som returnerar ett värde i dem. För tillfället vill jag bara kartlägga kolumnerna L och F. Returvärdena för dem är enligt nedan. Målet är att på den horisontella X-axeln visa två sektioner. En för starter och den andra för mål har sedan inom dessa två sektioner en stapel för var och en av de 4 listade nedan, i deras respektive avsnitt. Jag har provat detta men kan inte få det att göra vad Idesire och jag vet att det kan göras som jag har sett det tidigare på olika
kalkylblad. Jag använder Microsoft Office365. Som du kan se på skärmdumpen får jag datum till vänster, det vill jag inte... Längst ner får jag de statusar jag vill ha men på det sätt som jag behöver dem. Se ovan. När jag vet detta skulle avsnitt 1 för Startar i mitt diagram visa 1 för tidig, 1 för On Time och 2 för On
Håll. Avsnitt 2 för avslut skulle visa 3 för Need To Finish och 1 för Early.
  
    [font=Times New Roman] [/ Teckensnitt]
  • Startar[/*][font=Times New Roman] [/font][list][font=Times New Roman] [/ Teckensnitt]
  • Vänta, måste avsluta, sent, tidigt, i tid[/*][font=Times New Roman] [/ Teckensnitt]
[font=Times New Roman] [/font][*]Avslutar[/*][font=Times New Roman] [/ Teckensnitt]
    [font=Times New Roman] [/ Teckensnitt]
  • Vänta, måste börja, sent, tidigt, i tid[/*][font=Times New Roman] [/ Teckensnitt]
[font=Times New Roman][/font][/list]
Det finns inga svar på det här inlägget än.