Söndag, 23 januari 2022
  6 svar
  5.9K besök
0
Röster
Ångra
Hej, ibland fungerar det och ibland inte. Jag vet inte vad som får det att fungera. Jag markerar en hel kolumn för att hitta genom urval. I Supersök, Inom: urval Typ: Text innehåller: Värde Resultat:. Den hittar allt jag vill ha, men längst ner står det "Välj efter: Rad (Välj), ibland kommer den att välja alla associerade rader och ibland gör den det inte. Jag vet inte hur jag ska få det att göra det hela tiden eller varför det inte fungerar.  

  select-not-working.png
2 år sedan
·
#2444
0
Röster
Ångra
Hej galactic25,

Tack för din feedback. Jag kollade funktionen på min dator, den fungerade bra.

För att vara säker, efter att du har valt Rad kom du ihåg att klicka på längst ner Välja knapp?

Om du gjorde det, och Kutools inte valde raderna, skicka oss informationen om ditt operativsystem ( Vilken version av Windows operativsystem kör jag?  ), Excel-version och språket du använder på din dator.

Tack på förhand. :)

Amanda
2 år sedan
·
#2445
0
Röster
Ångra
Jag kom på problemet. Det kommer bara att göra ca. 5,000 10,000 skivor. Det kommer inte att göra 5,000 XNUMX poster. Över XNUMX XNUMX verkar vara för mycket för det att hantera.
2 år sedan
·
#2446
0
Röster
Ångra
Jag menar 5,000 5,000 skivor på en gång. Du kan göra de första 5,000 5,000, sedan ytterligare XNUMX XNUMX och ytterligare XNUMX XNUMX vid olika tidpunkter, och det kommer att fungera.
2 år sedan
·
#2447
0
Röster
Ångra
Tack för informationen. Jag ska fråga vårt utvecklingsteam om gränsen för funktionen kan förlängas.

Amanda
2 år sedan
·
#2448
0
Röster
Ångra
Hej galactic25,

Enligt funktionsutvecklaren kan gränsen förlängas och hon jobbar på det. Det kommer dock att ta lite tid, så vänta tålmodigt.

Och tack för din feedback som kommer att göra våra produkter bättre!

Amanda
2 år sedan
·
#2449
0
Röster
Ångra
Hej galactic25,

Vänligen installera om Kutool för Excel 26.0, utvecklaren har redan utökat gränsen för den här funktionen: https://www.extendoffice.com/download/kutools-for-excel.html

Om du har några andra frågor, tveka inte att höra av dig.

Amanda
  • Sida:
  • 1
Det finns inga svar på det här inlägget än.