Torsdag, 03 mars 2022
  4 svar
  6.5K besök
0
Röster
Ångra
När jag klickar på "Dölj/visa arbetsböcker och ark" under antingen Kutools Plus > Arbetsbok eller Kutools Plus > Arbetsblad, dyker inte fönstret Dölj/Visa arbetsböcker och ark upp. Såvitt jag vet har ingenting uppdaterats i detta system. Det här började hända den senaste veckan. Jag har inte upplevt att några andra Kutools-fönster inte öppnas ordentligt.

tankar? Idéer?

TIA
2 år sedan
·
#2489
0
Röster
Ångra
Hej kwhipp,

Så ledsen för besväret. Jag har kollat ​​funktionen, dess fönster dök upp. Så snälla berätta för mig vilken version av Kutools för Excel använder du? Och skicka mig informationen om ditt operativsystem (Vilken version av Windows operativsystem kör jag?), Excel-version och språket du använder på din dator.

Och om möjligt, bifoga filen med problemet (kom ihåg att radera privat information).

Tack på förhand.

Amanda
2 år sedan
·
#2490
0
Röster
Ångra
Här är all min versionsinformation.
Kutools för Excel 26.00
Excel 365 version 2008 (bygg 13127.21064)
Windows 10 version 20H2 (byggd 19042.1466)

Det händer på en fräsch ny Excel-fil. Jag märkte att när jag startade Excel, öppnade eller skapade en ny fil för första gången och anropade alternativen Dölj/Visa arbetsböcker och ark, för en bråkdels sekund skulle indikationen på ett nytt fönster visas i aktivitetsfältet, men det skulle vara inget fönster. I princip stängdes det innan det kunde ritas på skärmen. Jag har inga problem med något annat Kutools-fönster.

Jag bifogar ett tomt kalkylblad. Jag kunde inte öppna fönstret med [attachment]den här filen[/attachment].
Bilagor (1)
2 år sedan
·
#2491
0
Röster
Ångra
Amanda, jag vet inte vad som händer, men allt fungerar bra just nu. Fönstret Dölj/Visa arbetsböcker och ark kommer upp som det ska. Jag kan antingen skriva upp det till Gremlins eller våra IT-administratörer som bråkar med behörigheter.

Tack för din tid!
2 år sedan
·
#2492
0
Röster
Ångra
Hej kwhipp,

Tack för uppdateringen.

Om du har några andra frågor, tveka inte att fråga mig.

Amanda
  • Sida:
  • 1
Det finns inga svar på det här inlägget än.