By restorick2378 söndagen den 28 januari 2018
svar 10
Gillar 0
Visningar 7K
Röster 0
Hade en körkrasch och min arbetsgivare bytte ut hela den bärbara datorn. Inkluderad uppgradering till Office 2016. Jag försökte installera Kutools med min licensnyckel från 2013 och jag får ett felmeddelande som säger att jag måste köpa en ny kopia.

Vänligen meddela - jag hade intrycket att du köper en gång, använder för alltid.

Tack,
Rick
Hallå,
Vänligen kontakta mig med din beställningsinformation till jaychivo@extendoffice. Com.
·
6 år sedan
·
0 Likes
·
0 Röster
·
0 Kommentarer
·
Skickade info via mail förra veckan. Vänligen ge råd.

Tack,
Rick
·
6 år sedan
·
0 Likes
·
0 Röster
·
0 Kommentarer
·
Hallå,
Har du fått min e-post?
Om nej, försök kontakta oss via sales@extendoffice.com eller jaychivo@extendoffice. Com.
·
6 år sedan
·
0 Likes
·
0 Röster
·
0 Kommentarer
·
Jag gjorde det och jag svarade att nyckeln inte fungerar. Skickade en skärmdump till dig också. Vänligen ge råd!
·
6 år sedan
·
0 Likes
·
0 Röster
·
0 Kommentarer
·
Jay - Jag behöver veta vad jag ska göra här. Jag uppdaterade den här tråden förra veckan och skickade en skärmdump till dig i ett e-postmeddelande för över en vecka sedan.

Vänligen ge råd. Tack!
·
6 år sedan
·
0 Likes
·
0 Röster
·
0 Kommentarer
·
Hallå,
Har du fått min e-post?
Tack.
·
6 år sedan
·
0 Likes
·
0 Röster
·
0 Kommentarer
·
Nej det har jag inte. Det enda mejl jag har fått är det automatiska meddelandet från detta forum. Jay - det här har pågått i över en månad. Jag hoppas att du har en lösning för mig.
·
6 år sedan
·
0 Likes
·
0 Röster
·
0 Kommentarer
·
Hallå,

För eventuella problem med licensinformationen rekommenderar vi att du kontaktar oss via e-post med din beställningsinformation.
Om du inte har fått våra e-postmeddelanden, försök att kontakta oss via jaychivo@extendoffice.com eller support@extendoffice. Com.
Tack.
·
6 år sedan
·
0 Likes
·
0 Röster
·
0 Kommentarer
·
Qiu,

Jag vet inte hur mycket tydligare jag kan vara i detta. Jag har svarat Jay via e-post vid två tillfällen och inkluderat min beställningsinformation. Jag kommer att göra det igen idag med ett mejl till javchivo@extendoffice.com och ett e-postmeddelande till support@extendoffice. Com.
·
6 år sedan
·
0 Likes
·
0 Röster
·
0 Kommentarer
·
Hallå,
Tyvärr, det verkar som om vi inte har fått dina e-postmeddelanden.
Kan du berätta för mig din e-postadress eller ämnesrubriken på mejlen?
·
6 år sedan
·
0 Likes
·
0 Röster
·
0 Kommentarer
·
Visa hela inlägget