By tgogoulas@gmail.com tisdagen den 27 februari 2018
svar 6
Gillar 0
Visningar 5.8K
Röster 0
Hej, genom att använda testversionen för att veta om den uppfyller mina behov fokuserade jag på ett par frågor:

1. Finns det något kortare sätt för mig att infoga sökvägar och filnamn (som bilagor) förutom genom att kopiera-past-metoden? Alternativet hyperlänk fungerar inte. Bilagor visas inte på mottagarens skärm.
2. Efter att ha skickat massmeddelanden via outlook eller avsändarens utgående server, visas de inte i skickade e-postmeddelanden från avsändarens konto, så jag kan inte bekräfta å mina vägnar att de har skickats.

Än på förhand
tlimon
Hallå,
Handlar den här frågan om Kutools för Outlook?
Försök att vara mer specifik om din fråga.
Vi behöver mer detaljerad information.
·
6 år sedan
·
0 Likes
·
0 Röster
·
0 Kommentarer
·
Tack för svar. Nej, det här handlar om excel :kutools>enterprise>skapa e-postlista, och frågor om 1.attachments-fält: finns det ett enklare och snabbare sätt att infoga bilagor förutom en kopiera-klistra metod?
2.e-postmeddelanden skickas via utgående server eller outlook: efter att ha skickat dem kan jag ingenstans hitta skickade e-postmeddelanden på avsändarens konto.
·
6 år sedan
·
0 Likes
·
0 Röster
·
0 Kommentarer
·
Hallå,
Försök att skicka e-post till dig själv.
Har du fått mejlen?
Vi kommer att försöka förbättra bifogade fält i framtiden.
Berätta för att använda inställningarna för dina e-postkonton för att skicka ut e-post.
Tack.
·
6 år sedan
·
0 Likes
·
0 Röster
·
0 Kommentarer
·
Ja, jag har skickat testmejl till mig själv och fått dem. Men när jag skickar bulkindividuella e-postmeddelanden via kutools, kan jag ingenstans hitta dem i "skickat-mappen" på mitt e-postkonto, varken i LiveMail, eller Outlook eller Thunderbird etc. Inställningarna för mitt e-postkonto är kända ; de är gmails inställningar.
·
6 år sedan
·
0 Likes
·
0 Röster
·
0 Kommentarer
·
Hallå,
Logga in på ditt gmail-konto på gmail.com så ser du det i den skickade mappen.
·
6 år sedan
·
0 Likes
·
0 Röster
·
0 Kommentarer
·
Jag har samma problem. Jag försöker skapa en e-postlista som bifogar filen som matchar personen vars data jag har samlat in. Jag använde "Importera fillista" för att ta tag i filsökvägarna. Det kommer dock inte att skickas med bilagan ansluten och jag är inte säker på varför.

Någon vägledning?
·
6 år sedan
·
0 Likes
·
0 Röster
·
0 Kommentarer
·
Visa hela inlägget