By epete torsdagen 03 maj 2018
svar 7
Gillar 0
Visningar 6.7K
Röster 0
Kan jag få hjälp med att ta reda på varför Kutools helt enkelt spränger Excel - oavsett vad jag gör? dvs även att försöka få "Om" kommer helt enkelt att avbryta Excel tillsammans. Finns det några loggar eller diagnostiska inställningar som hjälper mig att ta reda på vad som händer? Här är en sak jag ser i händelseloggen. Jag använder Office 2010 på Windows 7.

- System

- Leverantör

[ Namn] Microsoft Office 14-varningar

- EventID 300

[Kval] 0

Nivå 4

Uppgift 0

Sökord 0x80000000000000

- TimeCreated

[ SystemTime] 2018-05-02T18:16:18.000000000Z

EventRecordID 4083

Kanal OAlerts

Dator PETEWA-W7-7020.fredlaw.firm

Säkerhet

- EventData

Microsoft Excel
Excel upplevde ett allvarligt problem med tillägget 'kutools for excel 17.00'. Om du har sett det här meddelandet flera gånger bör du inaktivera det här tillägget och kontrollera om en uppdatering är tillgänglig. Vill du inaktivera detta tillägg?
700160
14.0.7015.1000
Hallå,
Vänligen kontakta oss med din beställningsinformation via jaychivo@extendoffice.com eller support@extendoffice. Com.
Om du inte har köpt programvaran ännu, kontakta oss också via e-post. Och vi hjälper dig att fixa det.
·
6 år sedan
·
0 Likes
·
0 Röster
·
0 Kommentarer
·
Min brukade fungera och nu kraschar excel. Så snart flikar för exel är laddade börjar exel att fungera fel och kan inte stängas. Att avinstallera det löser problemet. Hur fixar jag detta?
·
6 år sedan
·
0 Likes
·
0 Röster
·
0 Kommentarer
·
Inköpt 24 apr 2017. WIn7 exel 2010. Fungerade bra i ett år sedan större krascher. ominstallation löser sig inte. Får exel att sluta fungera och söka en lösning. Startar alltid om. Går dock inte att stoppa. Röda X gör ingenting. Jag gillar flikfunktionen men den orsakar nu mer sorg än den är värd.
·
6 år sedan
·
0 Likes
·
0 Röster
·
0 Kommentarer
·
Hallå,
Vänligen kontakta mig med din beställningsinformation via jaychivo@extendoffice. Com.
Tack.
·
6 år sedan
·
0 Likes
·
0 Röster
·
0 Kommentarer
·
har laddat ner senaste version 17 men Excel slutar varje gång jag väljer alternativet kombinera kalkylblad
·
5 år sedan
·
0 Likes
·
0 Röster
·
0 Kommentarer
·
Hallå,
Vänligen kontakta oss med din beställningsinformation via sales@extendoffice. Com.
Försök att inaktivera andra tillägg i din Excel-tilläggshanterare.
BTW, kan du använda några andra funktioner i programvaran?
Tack på förhand.
·
5 år sedan
·
0 Likes
·
0 Röster
·
0 Kommentarer
·
Hej jay

Jag hittade faktiskt problemet. Det var ett popup-fönster som öppnades bakom andra fönster.
Stäng alla andra fönster och nu fungerar det som en dröm

Skål

Tod
·
5 år sedan
·
0 Likes
·
0 Röster
·
0 Kommentarer
·
Visa hela inlägget