Måndag, 28 mars 2022
  5 svar
  14.8K besök
0
Röster
Ångra
Denna funktion tillåter användare att anropa de inbyggda funktionerna i KUTOOLS med hjälp av VBA-kod enligt följande:

1. Lägg till en referens till KutoolsforExcel i projektet (som visas i följande figur)

Presse Alt + F11 genvägar för att öppna VB-redigeraren i Excel, och klicka sedan verktyg > Referenser ... att lägga KutoolsforExcele som referenser i VBA-projektet.

VBA-01.png
VBA-02.png

2. Använd CallKutoolsAction metod i en VBA-kod för att anropa en specifik funktion av KUTOOLS, som innehåller en parameter av typen Actions uppräkning som anger vilken funktion som specifikt ska anropas, till exempel följande kod:

Sub CallKutoolsActionDemo()
'Call the Compare Cells function
Call Callkutoolsaction(CompareCells)
'Invoke the About function
Call Callkutoolsaction(About)
End Sub
0
Röster
Ångra
Vad är Kroger Guest Satisfaction Survey?

Kroger kundundersökning

krogerstoresfeedback.com Survey är en onlineundersökning som genomförs av Kroger supermarketbutik för att få feedback från sina kunder och feedback angående deras produkter och tjänster. Genom att dra nytta av Kroger-undersökningen kan kunderna interagera med dem via denna recension och skriva äkta recensioner av deras resa och upplevelser av att shoppa med Kroger-butiken.
2 år sedan
·
#2622
0
Röster
Ångra
Jag bara älskar din blogg superintressant och informativ.
1 år sedan
·
#2793
0
Röster
Ångra
Hej,
Jag försöker lägga till Kutools för Word på samma sätt, men i verktyg - referenser saknar jag "KutoolsforWord", kan du hjälpa mig snälla? (Självklart har jag det installerat :) )
1 år sedan
·
#2796
0
Röster
Ångra
Hej,
Jag försöker lägga till Kutools för Word på samma sätt, men i verktyg - referenser saknar jag "KutoolsforWord", kan du hjälpa mig snälla? (Självklart har jag det installerat :) )


Tyvärr, vi har det inte i Kutools för Word.:)
1 år sedan
·
#3475
0
Röster
Ångra
ja kutools är inte tillgängliga för ord
  • Sida:
  • 1
Det finns inga svar på det här inlägget än.