By moldyrocks fredagen den 13 maj 2022
svar 1
Gillar 0
Visningar 7.9K
Röster 0
Excel kraschar när jag försöker navigera i rutan Arbetsbok och ark. det ger följande fel 'excel-åtkomstöverträdelse vid adress 000000000245776E i modulen 'PaneforKutools64.dll'. Läs av adressen 0000000000007328'. Jag avinstallerade Kutools och köpte den senaste versionen och installerade. Fortfarande samma krasch. Jag konstaterade att installationen installerades som 32-bitars och mitt system och office 365 är båda 64-bitars. Snälla hjälp, det här felet har hindrat min produktivitet och stressen ökar utan den lätthet att använda som tillhandahålls av Kutools.

Kör Windows 8.1 64-bitars
RAM: 8.00 GB
office 365

Tack för att du tillhandahåller en så fantastisk produkt, har använt Kutools i över ett decennium nu.
Hej där,

Felet uppstår endast när ett kalkylblad är extremt komplicerat under exceptionella omständigheter. Så kan du kontrollera om felet bara uppstår i kalkylbladet du nämnde ovan eller några kalkylblad?

Om det bara förekommer i ett specifikt arbetsblad, vänligen radera din privata information och bifoga filen här om möjligt. Eller så kan du skicka filen till e-post: support@extendoffice.com. Så att endast supportteamet kommer att se filen, och vi kommer att förvara din information i filen säkert.

Och se till att du har installerat vår senaste version (Klicka Hjälp > Om oss för att se om versionen är 26.00).

Amanda
·
1 år sedan
·
0 Likes
·
0 Röster
·
0 Kommentarer
·
Visa hela inlägget