Måndag, 01 augusti 2022
  4 svar
  23.2K besök
0
Röster
Ångra
Goda nyheter! Kutools för Excel 26.10 kommer med dussintals praktiska diagrammallar, användbara nya funktioner och utmärkta funktionsförbättringar! Du kan uppgradera till eller ha en gratis testversion av denna version genom att ladda ner Kutools för Excel 26.10.
Tips: full funktion och funktion, gratis provperiod om 30 dagar! Om den 2-åriga gratis uppgraderingssupportperioden inte har löpt ut har du rätt att uppgradera den här versionen.

Förbättringar
1. Lösenordshanteraren: När du öppnar en arbetsbok som är krypterad med ett lösenord, kommer Kutools Lösenordshanterare att visas i dialogrutan Lösenord även om alternativet "Fyll lösenord automatiskt" inte är aktiverat.
2. Jämför arbetsblad: Optimerat gränssnitt, förbättrad bearbetningslogik.
3. Optimerad starthastighet och förbättrad stabilitet och kompatibilitet.

Fast
1. Fixat: Funktionen "Skapa ett nummer" fungerar inte korrekt vid hantering av decimaler i vissa fall.
2. Fixat: Fel uppstår när funktionen "Dynamiskt rankningsstapeldiagram" används på vissa andra språk än engelska.
3. Fixat: Att använda funktionen "Dela data" på ett omfattande datakalkylblad kan orsaka fel.
4. Fixat: Att använda funktionen "Dela arbetsbok" kan orsaka fel i vissa fall.
5. Fixat: När du byter namn på kalkylblad med funktionen "Byt namn på arbetsblad" kan specialtecken i det nya namnet orsaka fel.
6. Fixat: Fel uppstår när VBA används för att anropa Kutools funktioner i vissa fall.
7. Fixat: Andra mindre buggar.
1 år sedan
·
#2981
0
Röster
Ångra
Kommer det att finnas en fullständig versionsuppdatering utöver denna mindre fixuppdatering snart?
så om jag klickar på kontrollera uppdatering och ser "Betalad uppgradering", är det dags för mig att återköpa produkten som jag redan äger tidigare?

https://ibb.co/8PfpVjm
1 år sedan
·
#2984
0
Röster
Ångra
så om jag klickar på kontrollera uppdatering och ser "Betalad uppgradering", är det dags för mig att återköpa produkten som jag redan äger tidigare?

[attachment]kutools-upgrade.png[/attachment]
1 år sedan
·
#3015
0
Röster
Ångra
Kommer det att finnas en fullständig versionsuppdatering utöver denna mindre fixuppdatering snart?

Hej där,

Vi arbetar på den fullständiga versionsuppdateringen, men jag kan inte säkerställa lanseringen. Så vänligen prenumerera på vår webbplats, när den väl har lanserats kommer vi att skicka releasenotes till våra prenumeranter. :)

Amanda
  • Sida:
  • 1
Det finns inga svar på det här inlägget än.