Anonym användare
  Fredag, 23 2022 September
  3 svar
  4.6K besök
0
Röster
Ångra
Hallå,
Jag följde din handledning som fungerade bra. Men jag skulle vilja kombinera flera element i samma cell men i ett annat ark. Är det möjligt ? Jag kan inte. Skulle du kunna hjälpa mig ? Tack.
1 år sedan
·
#3085
Godkänt svar
0
Röster
Ångra
Hej där,

Låt oss säga att din rullgardinslista är i A1:A10 i Sheet1, och du kommer att välja flera objekt från rullgardinsmenyn i celler över A1:A10, du kan ange formeln i A1 i Sheet2: = Sheet1! A1, och dra sedan fyllningshandtaget nedåt för att tillämpa formeln på cellerna nedan tills A10.

Amanda
1 år sedan
·
#3085
Godkänt svar
0
Röster
Ångra
Hej där,

Låt oss säga att din rullgardinslista är i A1:A10 i Sheet1, och du kommer att välja flera objekt från rullgardinsmenyn i celler över A1:A10, du kan ange formeln i A1 i Sheet2: = Sheet1! A1, och dra sedan fyllningshandtaget nedåt för att tillämpa formeln på cellerna nedan tills A10.

Amanda
1 år sedan
·
#3086
0
Röster
Ångra
Tack så mycket. Toppen.
Jag har en annan fråga om samma ämne. Hur tar man bort ett objekt i cellen som grupperar flera objekt i rullgardinslistorna (till exempel om jag valde fel)? Faktiskt hur man går tillbaka. Jag kunde inte hitta informationen i handledningen. Tack på förhand.
1 år sedan
·
#3088
0
Röster
Ångra
Hej där,

Du kan trycka på Ctrl + Z för att ångra valet. Eller välj bara de objekt du inte vill ha och ta bort dem från resultatcellen.

Amanda
  • Sida:
  • 1
Det finns inga svar på det här inlägget än.