By B040 torsdagen den 03 november 2022
svar 3
Gillar 0
Visningar 4.6K
Röster 0
På en ny dator med Win10 installerat installerades första version 24.00 av Ku Tools for Excel.
Licens köps och versionen av KuTools är registrerad.
När jag vill kontrollera uppdateringarna får jag felmeddelandet "Söker efter uppdateringsfel, försök igen senare"
Jag laddade ner version 26.10 och öppnar Excel igen, jag ser fortfarande den gamla versionen 24.00.
Hur kan jag uppgradera till den senaste versionen?

Även menyn för specialfiltret initierar ingenting. hur kan jag få detta att fungera? Provade samma sak på en kollegas dator och där fungerar allt på version 24.00
Anledningen till att man köpte det här verktyget var de speciella filteralternativen men dessa fungerar inte.
Hej där,

Om du laddade ner version 26.10 och installerade den framgångsrikt, bör dina Kutools uppgraderas. Om det inte gjorde det, försök att avinstallera Kutools for Excel från din dator och ladda sedan ner och installera 26.10,

Om det finns ytterligare frågor, tveka inte att fråga mig.

Om specialfiltret, försök igen efter att du har installerat 26.10. Om det fortfarande inte fungerar, kontrollera språket och excel-versionen du använder. Och kolla om de är samma som din kollegas?

Amanda
·
1 år sedan
·
0 Likes
·
0 Röster
·
0 Kommentarer
·
Hej Amanda,
Jag avinstallerade allt och installerade om den nya versionen. Nu är jag den 26.10 och allt fungerar nu.
Jag kan använda mitt specialfilter igen
·
1 år sedan
·
0 Likes
·
0 Röster
·
0 Kommentarer
·
Hej igen,

Det är skönt att höra det! Om du har några andra frågor får du gärna fråga

Amanda
·
1 år sedan
·
0 Likes
·
0 Röster
·
0 Kommentarer
·
Visa hela inlägget