By falbravrm fredagen den 17 februari 2023
svar 4
Gillar 0
Visningar 4.6K
Röster 0
Hej!

Skulle det vara möjligt att fixa fönsterstorleken på "Bigger Formula Bar"? Inte positionen i arket, men när det väl expanderat håller det inte måtten, när man väl stänger arket eller byter flik

Tack och hälsningar
Hej där,

Menar du att du vill att "Bigger Formula Bar" ska stanna i en fast position? Och positionen ska inte vara i arket utan i bandet (se skärmdump)?
större formel bar.png


Eller vill du att storleken på "Bigger Formula Bar" ska fixas? – För den här tror jag att "Bigger Formula Bar" inte ändrar storlek när du stänger ett ark eller byter flik.

Amanda
·
1 år sedan
·
0 Likes
·
0 Röster
·
0 Kommentarer
·
Hej Amanda

Tack för ditt svar ! Ja, jag syftade på "storleken"
Jag bestämde mig för att installera verktyget igen, för uppenbarligen fungerade det inte för mig, men nu fungerar det! (se bild 1)
Men om jag stänger Excel-filen, när jag öppnar den igen måste jag gå till "Visa" igen och klicka på "Big Formula Bar" och placera den på skärmen. Stämmer det eller har jag missat något annat?

Tack

Nino
·
1 år sedan
·
0 Likes
·
0 Röster
·
0 Kommentarer
·
Hej Nino,

Tack för din feedback. Jag har vidarebefordrat feedbacken till vårt utvecklingsteam.

Stämmer det eller har jag missat något annat? - För nuvarande versioner måste du markera Bigger Formula Bar varje gång du startar Excel.

Amanda
·
1 år sedan
·
0 Likes
·
0 Röster
·
0 Kommentarer
·
Ja exakt ! och stort tack för din hjälp!
·
1 år sedan
·
0 Likes
·
0 Röster
·
0 Kommentarer
·
Visa hela inlägget