By rajubedi1982@gmail.com fredagen den 08 februari 2019
svar 1
Gillar 0
Visningar 7.2K
Röster 0
Kära herre,

JAG ÄR RAJU BEDI FRÅN INDIEN. JAG VILL KÖPA DETTA TREVLIGA ANNAT PÅ "KUTOOLS FOR EXCEL".
VAD KOMMER DETTA KOSTA MIG I INDISK RUPIE OCH GÖR RABATT OM MÖJLIGT.

TACKA DIG,
HA EN BRA DAG

VÄNLIGA HÄLSNINGAR

RAJU BEDI
INDIEN
+ 91-9915266835
Hallå,

Tack för att du kontaktade oss. Vi säljer vår programvara av MyCommerce (ett Digital River-företag), så vi rekommenderar att du köper med MyCommerce (Tillgängliga beställningsalternativ: Kreditkort, PayPal, Bank/Wire Transfer, Check/Money Order, Fax - Kreditkort, Faktura, Köp Beställ, *****) och få faktura från MyCommerce.

Gå till köp från https://shopper.mycommerce.com/checkout/cart/add/19827-16?quantity=1&linkid=eo&styleid=106922.

Licensnamn
Observera meddelandet på beställningsformuläret "Är mottagaren eller licenstagaren samma som köpinformationen? Om du väljer "nej", kommer du att bli ombedd att ange mottagarens information senare. Vänligen välj "Nej", så att du kan ange din kunds namn i avsnittet Mottagareinformation. Du behöver bara ange kundens namn i rutan för för- och efternamn på mottagarinformationen. Och du kan ange din information i de andra rutorna. Om du köpt fler än 10 licenser kommer den automatiskt att använda kundens företagsnamn som licensnamn.

Vi rekommenderar när du gör en beställning att du anger din faktureringsinformation som den visas på ditt kontoutdrag för kreditkort.
Om kunden som gör en beställning inte är slutanvändaren måste du avmarkera alternativet "Mottagaren eller licenstagaren är densamma som köparen".
Men om du vill ta emot fakturan utan att kopiera kunden vänligen ange samma e-postadress för Köpinformation och Mottagarinformation.
Observera att din beställning inte är klar förrän du trycker på knappen "Skicka beställning" längst ner på sidan för beställningsbekräftelse.

CD och ladda ner
Programvaran laddas ner elektroniskt och CD:n är valfri när användaren köper av MyCommerce.

Skicka gärna e-post till mig om du har några frågor eller problem. Tack så mycket.
·
5 år sedan
·
0 Likes
·
0 Röster
·
0 Kommentarer
·
Visa hela inlägget