By Chris.Ganem torsdagen den 27 augusti 2020
svar 4
Gillar 0
Visningar 6.4K
Röster 0
Hej alla,
Jag har använt knappen "Skicka e-postmeddelanden" på KUTools för att skicka ut påminnelser om våra fakturor till våra kunder. Jag har bifogat en skärmdump av hur e-posttexten ser ut här samt arbetsboken som används för att skapa den. Det finns en tabell i e-postmeddelandet som genereras av HTML-kod i en cell.

Med den senaste versionen av KUTools slutade detta att fungera. Istället för att skapa tabellen som du ser i skärmdumpen påminnelsekroppen lägger den bara in all HTML-kod i brödtexten utan att skapa tabellen. Någon aning om vad som har uppdaterats eller hur jag kan fixa detta?

Uppskattar din hjälp!
Jag märkte precis att bilagorna inte kommer igenom. Förlåt för det; men jag kommer att beskriva nedan.
Jag har en kolumn med titeln "E-posttext". Den här kolumnen innehåller HTML i cellen. Jag har klistrat in nedan vad jag menar.

table, th, td {border: 1px solid black; padding-right:10px; padding-left:10px; border-collapse: collapse;} Fakturanummer Fakturadatum VI dejtar Fakturabelopp
<tr><td>KRN-123456</td><td>06/25/2020</td><td>06/20/2020</td><td>$100</td></tr>
<tr><td>KRN-987654</td><td>07/01/2020</td><td>06/27/2020</td><td>$100</td></tr>


I den tidigare versionen av KU Tools när jag gick och klickade på skicka e-postmeddelanden och placerade e-postbrödkolumnen i e-postrutan skulle den dra in och göra en snygg tabell i e-postmeddelandets brödtext. Med den senaste uppdateringen är det bara att dra in HTML-texten ovan utan att göra en tabell.

Hoppas detta hjälper till att förklara.
tack!
·
3 år sedan
·
0 Likes
·
0 Röster
·
0 Kommentarer
·
Tyvärr, vi kommer att ta en titt på det och försöka förbättra det snart.
·
3 år sedan
·
0 Likes
·
0 Röster
·
0 Kommentarer
·
Hej Excelfans,

Uppskattar responsen. Någon uppdatering om hur det går?
·
3 år sedan
·
0 Likes
·
0 Röster
·
0 Kommentarer
·
Hallå,
Om du har köpt programvaran, vänligen kontakta oss via support@extendoffice. Com.

Vi har en snabb lösning på det här problemet. Tack.
·
3 år sedan
·
0 Likes
·
0 Röster
·
0 Kommentarer
·
Visa hela inlägget