Torsdag, 27 augusti 2020
  4 svar
  6.4K besök
0
Röster
Ångra
Hej alla,
Jag har använt knappen "Skicka e-postmeddelanden" på KUTools för att skicka ut påminnelser om våra fakturor till våra kunder. Jag har bifogat en skärmdump av hur e-posttexten ser ut här samt arbetsboken som används för att skapa den. Det finns en tabell i e-postmeddelandet som genereras av HTML-kod i en cell.

Med den senaste versionen av KUTools slutade detta att fungera. Istället för att skapa tabellen som du ser i skärmdumpen påminnelsekroppen lägger den bara in all HTML-kod i brödtexten utan att skapa tabellen. Någon aning om vad som har uppdaterats eller hur jag kan fixa detta?

Uppskattar din hjälp!
3 år sedan
·
#2177
0
Röster
Ångra
Jag märkte precis att bilagorna inte kommer igenom. Förlåt för det; men jag kommer att beskriva nedan.
Jag har en kolumn med titeln "E-posttext". Den här kolumnen innehåller HTML i cellen. Jag har klistrat in nedan vad jag menar.

table, th, td {border: 1px solid black; padding-right:10px; padding-left:10px; border-collapse: collapse;} Fakturanummer Fakturadatum VI dejtar Fakturabelopp
<tr><td>KRN-123456</td><td>06/25/2020</td><td>06/20/2020</td><td>$100</td></tr>
<tr><td>KRN-987654</td><td>07/01/2020</td><td>06/27/2020</td><td>$100</td></tr>


I den tidigare versionen av KU Tools när jag gick och klickade på skicka e-postmeddelanden och placerade e-postbrödkolumnen i e-postrutan skulle den dra in och göra en snygg tabell i e-postmeddelandets brödtext. Med den senaste uppdateringen är det bara att dra in HTML-texten ovan utan att göra en tabell.

Hoppas detta hjälper till att förklara.
tack!
3 år sedan
·
#2178
0
Röster
Ångra
Tyvärr, vi kommer att ta en titt på det och försöka förbättra det snart.
3 år sedan
·
#2179
0
Röster
Ångra
Hej Excelfans,

Uppskattar responsen. Någon uppdatering om hur det går?
3 år sedan
·
#2180
0
Röster
Ångra
Hallå,
Om du har köpt programvaran, vänligen kontakta oss via .

Vi har en snabb lösning på det här problemet. Tack.
  • Sida:
  • 1
Det finns inga svar på det här inlägget än.