Lördag, 24 oktober 2020
  1 svar
  5.8K besök
0
Röster
Ångra
Hej där,

I am a paid user for Kutools for Excel and while using your application I realize a bug in your application feature (Välja Samma och olika celler). Det är inte att välja unika värden för alla rader. Kontrollera det bifogade kalkylbladet för att se exemplet. I bifogad exempelarbetsbok finns det 2 blad, blad 1 har mer data än blad 2 och när jag väljer hela blad 1 och kör funktionen SAMMA & OLIKA CELLER i din applikation för att få olika CELLER-värden framhävda genom att jämföra det med blad 2, är din applikation hoppar över så många rader trots att dubblettdata finns tillgängligt i blad 2. 
Rader som din ansökan hoppade över = 6, 7, 8, 9, 15, 16, 17 och så vidare... Dessa rader Duplicerade data är tillgängliga i blad 2 men din ansökan tar inte upp den för att visa olika cellvärden.
När jag kör funktionen för att hitta olika värden på massdata hoppade den över så många rader men när jag individuellt väljer de överhoppade raderna och kör funktionen igen hittar den värdena då vilket är fel.
3 år sedan
·
#2190
0
Röster
Ångra
Hallå,
Kan du försöka skapa några exempeldata i en ny arbetsbok för att visa problemet?
Om problemet kan replikeras med exempelarbetsboken, kontakta oss med den.
Vänligen kontakta .
Tack på förhand.
  • Sida:
  • 1
Det finns inga svar på det här inlägget än.