Tisdag, 22 August 2023
  4 svar
  2.8K besök
0
Röster
Ångra
var kan jag hitta kutool för excel 29.00 ändringslogg och funktionsförbättringar
8 månader sedan
·
#8397
0
Röster
Ångra
Hej där,

Från och med nu har Kutools för Excel version 29.0 inte publicerats officiellt, och därför finns det ingen ändringslogg tillgänglig för denna version.

Observera att det du för närvarande har är en betaversion, och den slutliga versionen kommer att tillhandahållas när versionen officiellt lanseras.

Om du har fler frågor eller funderingar får du gärna fråga.

Amanda
8 månader sedan
·
#8398
0
Röster
Ångra
du uppdaterar och vägleder mig att uppgradera till 29.00, men det är hemskt, jag vet bara att det är beta och inga ytterligare detaljer.
8 månader sedan
·
#8399
0
Röster
Ångra
Hej där,

Från och med nu har Kutools för Excel version 29.0 inte publicerats officiellt, och därför finns det ingen ändringslogg tillgänglig för denna version.

Observera att det du för närvarande har är en betaversion, och den slutliga versionen kommer att tillhandahållas när versionen officiellt lanseras.

Om du har fler frågor eller funderingar får du gärna fråga.

Amanda
Hej ljusa,

Jag ber om ursäkt för eventuell förvirring. Jag uppskattar ditt förtydligande. Kutools för Excel 29.0 är verkligen en officiell version. Vi kommer att släppa ändringsloggen för denna version snart.

Om du har fler frågor eller om det är något annat jag kan hjälpa dig med, är du välkommen att fråga.

Amanda
8 månader sedan
·
#8401
0
Röster
Ångra
du uppdaterar och vägleder mig att uppgradera till 29.00, men det är hemskt, jag vet bara att det är beta och inga ytterligare detaljer.
Hallå,

Jag ville låta dig veta att ändringsloggen för Kutools 29.00 nu är tillgänglig. Du hittar den genom att följa denna länk:
https://www.extendoffice.com/forum/5-kutools-for-excel/8400-kutools-for-excel-29-00-release-notes.html

Om du har ytterligare frågor eller behöver hjälp är du välkommen att höra av dig. Vi är här för att hjälpa till.

Med vänliga hälsningar,
Amanda
  • Sida:
  • 1
Det finns inga svar på det här inlägget än.