By Excelfans onsdagen den 23 augusti 2023
svar 9
Gillar 0
Visningar 8.6K
Röster 0
Vi är stolta över att tillkännage den senaste versionen av Kutools för Excel. Den här uppdateringen strävar kontinuerligt efter att förbättra din Excel-upplevelse och introducerar betydande nya funktioner och optimeringar. Du kan uppgradera till eller ha en gratis provversion av den här versionen genom att ladda ner Kutools för Excel 29.00.

Tips: full funktion och funktion, gratis provperiod om 30 dagar! Om den 2-åriga gratis uppgraderingssupportperioden inte har löpt ut har du rätt att gratis uppgradera denna version.
Nya funktioner


1. Flerspråkig support
För att möta behoven hos våra globala användare har vi integrerat 44 språkstöd i Kutools för Excel. Nu kan du använda Kutools för Excel på en mängd olika språk, vilket säkerställer en mer lokaliserad användarupplevelse.
kte-29.00-01.png


Förbättringar
1. Ribbon UI: Optimerade layouten för vissa funktionella områdesgränssnitt

Fast
1) Fixat: Andra mindre buggar
Jag kan inte ladda ner programmet
·
8 månader sedan
·
0 Likes
·
0 Röster
·
0 Kommentarer
·
Det står att jag inte kan installera programvaran.
·
3 månader sedan
·
0 Likes
·
-1 röster
·
0 Kommentarer
·
Hej där,

Kan du skicka oss information om ditt operativsystem (Vilken version av Windows operativsystem kör jag?), Excel-version och språket du använder på din dator?

Försök också att starta om din dator och försök sedan installera igen och se om detta hjälper.

Amanda
·
3 månader sedan
·
0 Likes
·
0 Röster
·
0 Kommentarer
·
Hej support,

Jag försökte installera verktyget i Excel 365 och felmeddelandet säger att licensen inte är giltig.

Jag har angett licensnamnet och koden nedan.

Vänligen meddela.

Tack,

Licensnamn:
Islandmelody.com-1
Licenskod:
000014-************************************************** ********-7RNBUR
·
3 månader sedan
·
0 Likes
·
0 Röster
·
0 Kommentarer
·
Jag är för närvarande på Windows 11 64bit.
·
3 månader sedan
·
0 Likes
·
0 Röster
·
0 Kommentarer
·
Hej där,

Tack för att du kontaktar oss.

Du köpte programvaran den 27 februari 2017. Den 2-åriga gratis uppgraderingssupportperioden gick ut den 27 februari 2019. Du kan dock fortfarande använda de äldre versionerna av programvaran som var tillgängliga under din 2-åriga gratis uppgraderingssupportperiod.

Licensen för vår programvara är en livstidslicens som inkluderar 2 års gratis uppdateringssupport. Efter den 2-åriga kostnadsfria supportperioden för uppdateringar kommer du inte att kunna uppdatera till några nya versioner av programvaran, men du kan fortsätta att använda de äldre versionerna.

Innan det 2-åriga gratis uppgraderingsstödet löper ut, är länken nedan för den senaste versionen som du är berättigad att ladda ner och installera: https://download.extendoffice.com/downloads/History-Kutools-for-Excel/18.00--83hWRP9p9rQ7QT9LSHofsgk/KutoolsforExcelSetup.exe

Om du vill skaffa den senaste versionen av Kutools krävs att du skaffar en ny licens.

Om du har några frågor eller förslag, tveka inte att kontakta mig.

Amanda
·
3 månader sedan
·
0 Likes
·
0 Röster
·
0 Kommentarer
·
Jag antar att min förfrågan fortfarande är oklar. Kommer en arbetsbok jag gör som beror på kutools fortfarande att fungera om jag skickar den till någon annan via e-post som inte har kutools?
·
1 månad sedan
·
0 Likes
·
-1 röster
·
0 Kommentarer
·
Jag antar att min förfrågan fortfarande är oklar. Kommer en arbetsbok jag gör som beror på kutools fortfarande att fungera om jag skickar den till någon annan via e-post som inte har kutools?
Hej där,

Kan du ange vilken Kutools-funktion din arbetsbok beror på? Och besök det här inlägget för att se vilka funktioner i Kutools som förlitar sig på att Kutools träder i kraft: https://www.extendoffice.com/forum/5-kutools-for-excel/33-new-to-kutools.html

Amanda
·
1 månad sedan
·
0 Likes
·
0 Röster
·
0 Kommentarer
·
Jag antar att min förfrågan fortfarande är oklar. Kommer en arbetsbok jag gör som beror på kutools fortfarande att fungera om jag skickar den till någon annan via e-post som inte har kutools?
Hej där,

Kan du ange vilken Kutools-funktion din arbetsbok beror på? Och besök det här inlägget för att se vilka funktioner i Kutools som förlitar sig på att Kutools träder i kraft: https://www.extendoffice.com/forum/5-kutools-for-excel/33-new-to-kutools.html
Amanda

Tack så mycket
·
1 månad sedan
·
0 Likes
·
0 Röster
·
0 Kommentarer
·
Visa hela inlägget