By dak4482 fredagen den 10 september 2021
svar 2
Gillar 0
Visningar 4.9K
Röster 0
Hej alla,
Har ett kalkylblad som jag jobbar på. I kolumnerna finns det många tomma celler som jag försöker ta bort. Efter att ha valt kolumnerna väljer jag DELETE sedan DELETE BLANK ROWS och det kommer tillbaka med NOLL tomma rader borttagna även om det finns hundratals tomma rader i kolumnen jag valde. INSEKT??? Jag har kollat ​​formateringen som inte visar något. Kolumnen är inte låst. Några andra idéer?
dan
Hej dak4482,

Förlåt för det sena svaret.

Funktionen Ta bort tomma rader fungerar bra på min dator. Kan du snälla kontrollera om hela raden med de tomma cellerna du vill ta bort är tom? Eftersom funktionen tar bort hela tomma rader men inte tomma celler.

Och om du bara vill ta bort tomma celler men inte rader. Vänligen tryck F5, Klicka på Special > Blanks > OK för att markera alla tomma celler.
  gå till special.png


Högerklicka sedan på någon av de markerade tomma cellerna, klicka på Ta bort och välj sedan Flytta celler åt vänster/uppåt, OR Hela raden/kolumnen som du behöver.
  delete.png


Meddela mig om du har ytterligare frågor.

Amanda
·
2 år sedan
·
0 Likes
·
0 Röster
·
0 Kommentarer
·
I have searched the website for comfort or efficiency to complete this process and I think this is the most suitable play snake on the site to do it effectively.
spela patiens

 
·
2 år sedan
·
0 Likes
·
0 Röster
·
0 Kommentarer
·
Visa hela inlägget