By mm84214 på fredagen den 22 oktober 2021
svar 29
Gillar 1
Visningar 11.9K
Röster 1
Jag har bestämt en lösning för det här felet och är tillämplig på Windows 10.  Det kommer att kräva en ominstallation av Kutools för Excel. Innan du installerar måste du ändra några egenskaper på installations EXE-filen. Du vill också se till att det inte finns några Excel-aktiviteter i Aktivitetshanteraren.

  1. Högerklicka på installationsfilen EXE och gå till egenskaper
  2. På fliken Allmänt, markera rutan "avblockera" och klicka sedan på tillämpa. 
  3. Bild 1.jpg

  4. På fliken Kompatibilitet, kontrollera de två objekten som visas i bild 2 och klicka på tillämpa.  
  5. Bild 2.jpg

  6. Kör det här programmet i kompatibilitetsläge för Windows 8
  7. Kör det här programmet som administratör
  8. Klicka på OK för att stänga egenskapsrutan
  9. Kör installationsprogrammet EXE

Det ska fungera som förväntat nu när Excel startar.
     Hallå,

     Tack för lösningen; fungerar denna korrigering även för Windows 8?

     Tack 
·
2 år sedan
·
1 Likes
·
0 Röster
·
0 Kommentarer
·
Finns det någon annan lösning på problemet? Jag försökte alla steg och kan fortfarande inte få Kutools att installera korrekt. 
·
2 år sedan
·
1 Likes
·
0 Röster
·
0 Kommentarer
·
Följer upp detta ämne. Jag upplever samma problem och har testat alla stegen nedan utan framgång. Jag kör Windows 11 och Office 365.
·
2 år sedan
·
1 Likes
·
0 Röster
·
0 Kommentarer
·
Hej allihopa,

När du stöter på ett problem med Kutools för Excel, skicka oss informationen om ditt operativsystem ( Vilken version av Windows operativsystem kör jag? ), Excel-version och språket du använder på din dator. Skicka oss också hur blev tillägget fel i detalj, en bild eller filbifogning skulle vara ännu bättre. Är det på grund av en funktion du använde, eller en specifik fil du öppnade? Eller händer det bara efter att du öppnat en excel-fil? ... Och hur ser det ut när tillägget gick fel?

Vi kommer definitivt att göra vårt bästa för att fixa buggarna. Men eftersom problemen kan variera kraftigt, speciellt på så mycket olika datormiljöer, kommer det att ta oss mycket tid. Så vänligen uppdatera till vår senaste version, eller be oss skicka den version som fungerar på din dator för din nuvarande användning.

Så ledsen för besväret.

Yours,
Amanda
·
2 år sedan
·
1 Likes
·
0 Röster
·
0 Kommentarer
·
Lösning för Windows 11 plus Office 365 kraschar med v26. (Registrerad användare)
Fel relaterat till detong.kteloader-tillägget som hindrar Excel från att starta. Jag försökte flera lösningar som beskrivs i forumet utan framgång.
Det som fungerade för mig var att avinstallera v26, rensa registret och sedan installera min gamla v23 (Jag försökte v26, v25, v24 och samma misslyckade resultat). Den gamla versionen fungerar för mig i Windows 11 och MS Office 365. Jag kommer inte att njuta av de uppenbara förbättringarna på v26, men jag har åtminstone något igång.

Jag hoppas att ExtendOffice teamet kan testa Windows 11 Enterprise 64 bitar, version 21H2.
v23 fungerar för mig.

Raul Flores
·
2 år sedan
·
1 Likes
·
0 Röster
·
0 Kommentarer
·
Hej Raúl Flores,

Vi har konfigurerat två versioner för de användare som har Detong.Kteloader-tilläggsproblemet. Ladda ner de två versionerna enligt listan nedan. 
KutoolsforExcelSetup.Debug.A
KutoolsforExcelSetup.Debug.p

Installera sedan och använd dem en efter en. Efter det, berätta för oss om någon av dem fungerar för dig.

Tack på förhand.

Amanda
·
2 år sedan
·
1 Likes
·
0 Röster
·
0 Kommentarer
·
Hej Amanda, 

Jag har samma problem, och jag försökte konfigurera med båda installationsfilerna som du nämner, men alla fungerar inte. Några förslag ? 
·
2 år sedan
·
1 Likes
·
0 Röster
·
0 Kommentarer
·
Hej banumurti.danardono,

I din Excel, under fliken Kutools, vänligen hitta Hjälp > Inställningscenter. Kontrollera i popup-dialogrutan Aktivera kompatibelt läge, eller Inaktivera navigeringsfönstret vid start för att testa om Kutools fungerar korrekt.
setting.png


Men om du inte ser Inaktivera navigeringsfönstret vid start alternativ, installera om filerna igen:
KutoolsforExcelSetup.Debug.A
KutoolsforExcelSetup.Debug.p

Tack på förhand.

Amanda
·
2 år sedan
·
1 Likes
·
0 Röster
·
0 Kommentarer
·
Jag har kämpat mot det här detong.kteloader-problemet i flera månader, och försökt då och då för att se om problemet är löst med en ny installation, utan framgång. Excel kommer helt enkelt inte att öppnas med Kutools aktiverat, alls.

Jag har märkt att i mina Excel-tillägg är Kutools Utilities listade i avsnittet "inaktiva applikationer" och har en plats i programfilerna Kutools for Excel-mappen för filen "Laddar in". Jag hade tidigare märkt att just den filen i min programmapp inte har något filtillägg. Det senast ändrade datumet är alltid listat som 12/29/2021, men efter nya installationer av Kutools är det skapade datumet datumet för installationen. Jag har försökt gissa vad filtillägget ska vara baserat på andra filer i mappen & provat .dll, .exe, .exe.manifest, ingen av dem fungerar.

Vet du vad filtillägget för Loading-filen ska vara? Tror du att om du ger den här filen ett tillägg skulle tillägget fungera korrekt? Jag kör Office 365 på Windows 11.

De andra kutools-tilläggen är: Enabled - Kutools for Excel Helper och inaktiverad - kutools for Excel 26.00. Jag försökte alla andra potentiella korrigeringar som listas på forumet, med undantag för att gå tillbaka till en tidigare version. Jag installerade felsökningsfilerna P & A, märkte att jag var i version 27.00, men jag hade fortfarande laddningsfilen utan tillägg och detong.kteloader-felet. 

Tack på förhand.
 
·
2 år sedan
·
1 Likes
·
0 Röster
·
0 Kommentarer
·
Hej oliviatrost,

Så ledsen för besväret. Utvecklingsteamet tillhandahöll en nyligen uppdaterad beta, vänligen installera det här och prova.

Om problemet kvarstår, skicka dokumentet i din dator "C:\Users\[Användarnamn]\Documents\Kutools for Excel\KutoolsBootInformation\BootDebugInfo.txt" till amanda@extendoffice. Com.
Och vänligen ändra delen "[Användarnamn]" till ditt faktiska användarnamn. Eller så kan du bara gå till Dokument som visas nedan direkt, hitta sedan Kutools för Excel > KutoolsBootInformation, då kan du hitta BootDebugInfo.txt.
  documents.png


Tack på förhand.

Amanda
·
2 år sedan
·
1 Likes
·
0 Röster
·
0 Kommentarer
·
Hej Amanda,
Jag installerade Beta-, A- och P-versionen, men alla fungerar inte med samma fel.

Nedan finns bootpdebuginfo.txt

Windows-version: Windows 10 (version 10.0, Build 19041, 64-bitarsversion)
Windows UI: engelska
20220125104813656: ProcessStep001
20220125104813656: ProcessStep002
20220125104813657: ProcessStep003
20220125104813658: ProcessStep004
20220125104813658: ProcessStep005
20220125104813659: ProcessStep006
20220125104813660: ProcessStep007
20220125104813660: ProcessStep008
20220125104813661: ProcessStep009
20220125104813666: ProcessStep010
20220125104813668: ProcessStep011
20220125104813669: ProcessStep012

Tack
·
2 år sedan
·
1 Likes
·
0 Röster
·
0 Kommentarer
·
Så ledsen för besväret. Utvecklingsteamet tillhandahöll en nyligen uppdaterad beta, vänligen installera det här och prova.

Om problemet kvarstår, skicka dokumentet i din dator "C:\Users\[Användarnamn]\Documents\Kutools for Excel\KutoolsBootInformation\BootDebugInfo.txt" till amanda@extendoffice. Com.
Och vänligen ändra delen "[Användarnamn]" till ditt faktiska användarnamn. Eller så kan du bara gå till Dokument som visas nedan direkt, hitta sedan Kutools för Excel > KutoolsBootInformation, då kan du hitta BootDebugInfo.txt.
 [attachment]documents.png[/attachment]

Tack på förhand.

Amanda

Hej banumurti.danardono@gmail.com,

Så ledsen att betaI-filen i det förra inlägget var gammal. Jag har redan uppdaterat det i inlägget. Installera den nya betan och försök.

Så ledsen för besväret. Och hoppas att betan fungerar för dig.

Amanda
·
2 år sedan
·
1 Likes
·
0 Röster
·
0 Kommentarer
·
Tack så mycket Amanda,

Det fungerar nu, jag avinstallerade det och installerade betaversionen 20220125.

bra jobb
·
2 år sedan
·
1 Likes
·
0 Röster
·
0 Kommentarer
·
Hej alla,

Om du stötte på problem med Detong.Kteloader-tillägget, ladda ner och installera om Kutools för Excel 26: https://www.extendoffice.com/download/kutools-for-excel.html

Om du har ytterligare frågor, tveka inte att höra av dig.

Amanda
·
2 år sedan
·
1 Likes
·
0 Röster
·
0 Kommentarer
·
Amanda;
Vi har samma problem eftersom laddningen visas utan förlängning. Vi har inte KutoolsBootInformation i KuTools for Excel-mappen. Har tagit bort och installerat om KUTools från länken du angav. För närvarande går Excel in i Inte svarar när man öppnar med KUTools-tilläggen. Ladda tilläggen är inaktiverat.
Några förslag?
Tack
·
2 år sedan
·
1 Likes
·
0 Röster
·
0 Kommentarer
·
 Vilken version av Windows operativsystem kör jag?[/url] ), Excel-version och språket du använder på din dator. Skicka oss också hur blev tillägget fel i detalj, en bild eller filbifogning skulle vara ännu bättre. Är det på grund av en funktion du använde, eller en specifik fil du öppnade? Eller händer det bara efter att du öppnat en excel-fil? ... Och hur ser det ut när tillägget gick fel?

Vi kommer definitivt att göra vårt bästa för att fixa buggarna. Men eftersom problemen kan variera kraftigt, speciellt på så mycket olika datormiljöer, kommer det att ta oss mycket tid. Så vänligen uppdatera till vår senaste version, eller be oss skicka den version som fungerar på din dator för din nuvarande användning.

Så ledsen för besväret.

Yours,
Amanda

Hej Indra,

Kan du ge mig information om din dator? Tack på förhand.

Amanda
·
2 år sedan
·
1 Likes
·
0 Röster
·
0 Kommentarer
·
Jag har samma problem, Kutools fungerar inte på grund av detta, och lösningen fungerar inte på min sida.
Finns det något vi kan göra?
·
1 år sedan
·
1 Likes
·
0 Röster
·
0 Kommentarer
·
Hej där,

Prova betaversionen: https://download.extendoffice.com/downloads/Kutools-for-Excel/beta/27.00/KutoolsforExcelSetup.exe

Om det finns några problem, tveka inte att fråga mig.

Amanda
·
1 år sedan
·
1 Likes
·
0 Röster
·
0 Kommentarer
·
Tack Amanda.

Jag avinstallerade den tidigare versionen och installerade den här betaversionen.
Jag har fortfarande samma fönster när jag öppnar Excel och säger att detong.kteloader genererade ett problem. Och om jag inte inaktiverar Kutools när jag uppmanas, fungerar inte Kutools och jag kan klicka var som helst men ingenting händer.

Inte säker på om det har en inverkan men jag använder Parallells med en korrekt Office-installation.
·
1 år sedan
·
1 Likes
·
0 Röster
·
0 Kommentarer
·
Hej där,

klicka Återkoppling > Felmeddelande i Hjälp grupp på Kutools och skicka felfilen (KutoolsInfo.txt) till oss.
error submission.png


Var god Lägg till detong.kteloader i meddelandets ämne.

Tack på förhand.

Amanda
·
1 år sedan
·
1 Likes
·
0 Röster
·
0 Kommentarer
·
Visa hela inlägget