Måndag, 21 mars 2022
  6 svar
  28.3K besök
0
Röster
Ångra
Fliken Office 14.50

Du kan gå för att ladda ner den senaste versionen från Senaste versionen av Office Tab.

förbättringar:

1. Optimerad starthastighet och förbättrad driftsstabilitet och fixade kända programkraschscenarier.
2. Excel och Word stöder att öppna nätverksfiler i ett nytt fönster i högerklicksmenyn.
3. Optimerade vissa uppmaningar, samt ikoner för promptformulär.


Fast:

1. Fixade några mindre buggar.
1 år sedan
·
#2779
0
Röster
Ångra
Jag har laddat ner den nya Office Tab 64-bitars på webbplatsen och installerat om. Men det stod fortfarande "Office Tab 14.10". Och när jag kollade insåg jag att det hade installerats till C:\Program Files (x86)\ExtendOffice vilket betyder 32-bitars version.

Ett annat problem jag har är att ibland Word-fönster (när du använder OfficeTab) försvann helt från Aktivitetsfältet och Aktivitetshanteraren, även om Word fortfarande körs. Om jag av misstag minimerat fönstret försvann det och dyker bara upp igen om jag öppnar en ny Word-fil, ibland visas den på olika skrivbord.

Snälla hjälp. Tack.
1 år sedan
·
#2803
0
Röster
Ångra
Hej där,

Avinstallera Office-fliken från din dator och ladda sedan ner och installera .exe-paketet från nedladdningssidan: https://www.extendoffice.com/download/office-tab.html
exe.png

Vår programvara är kompatibel med både 32- och 64-bitarsversioner av Windows.

Amanda
Bilagor (1)
1 år sedan
·
#3016
0
Röster
Ångra
Mycket detaljerade instruktioner, tack så mycket!
1 år sedan
·
#3112
0
Röster
Ångra
Jag hoppades länge att möjligheten att växla mellan multi- och enkelfönsterläge skulle vara bättre placerad. Kanske med en kortkommando eller på snabbåtkomstverktygsfältet. Jag använder detta ganska ofta.
En annan sak jag hoppas på är att Office Tab kommer att leta efter nya uppdateringar. Eller kanske maila när en är där.
1 år sedan
·
#3122
0
Röster
Ångra
Jag hoppades länge att möjligheten att växla mellan multi- och enkelfönsterläge skulle vara bättre placerad. Kanske med en kortkommando eller på snabbåtkomstverktygsfältet. Jag använder detta ganska ofta.
En annan sak jag hoppas på är att Office Tab kommer att leta efter nya uppdateringar. Eller kanske maila när en är där.
Hej där,

Tack för din feedback. Jag kommer att spela in denna begäran och skicka den till vårt utvecklingsteam.
Och ja, vi kommer att skicka ett e-postmeddelande till våra prenumeranter när den nya versionen släpps. Se till att du har prenumererat på vår webbplats. :)

Amanda
1 år sedan
·
#3437
0
Röster
Ångra
Hej, hoppades att det efter ett år skulle finnas ytterligare en (mindre) ny version där problemet jag korresponderade om med Jay Chivo juli 2021 (!) var löst:


"under några år stängs Excel inte ordentligt. När man stänger med [x] eller Alt-f4 i de flesta situationer förblir den öppen tom och kan bara stängas genom att högerklicka på aktivitetsfältet>stäng. Jag har alltid misstänkt Office Tab, men hoppades det skulle lösas genom att uppgradera till 2019. Men nej. När jag inaktiverade Office-fliken försvann problemet."
  • Sida:
  • 1
Det finns inga svar på det här inlägget än.