Anonym användare
  Onsdag 04 oktober 2023
  1 svar
  3.4K besök
0
Röster
Ångra
Hej Office Tab Team,

Detta fantastiska verktyg ger oss mycket bekvämlighet eftersom Microsoft inte har stödt detta officiellt. Jag undrar bara varför en viktig funktion/funktion ännu inte har implementerats: öppna flikarna som var öppna förra gången. Detta är extremt användbart i maj-scenarier. Till exempel behöver vi ofta stänga alla flikar, och orsakerna kan vara systemomstart, systemkrasch, något operationsfel, etc. Föreställ dig att vi redan öppnar 20 ~ 30 flikar som finns på olika ställen på vår hårddisk, och vi har att öppna alla igen efter en omstart av systemet som ofta händer med en bärbar dator. Utan denna efterfrågade funktion måste vi leta efter var och en av de stängda filerna manuellt och spendera mycket tid på detta.

Vissa program implementerade redan denna funktion för många år sedan. Ett exempel är PDF-XChange Viewer. Jag använder dess gratisversion (version 2.5) som släpptes den 13 december 2018. Om du öppnar dess "Redigera->Inställningar", kommer du att märka en kryssruta "Återställ senaste session när applikation startar" som implementerade funktionen jag begärde här . En annan kryssruta är "Maximum av dokument i senaste" som anger hur många senaste filer du vill spara ("Fil->Senaste filer" visar de nyligen öppnade filerna).

Jag rekommenderar starkt att Office-fliken implementerar den här funktionen, vilket definitivt kommer att tillföra mycket värde till denna produkt! Utan denna funktion är det verkligen svårt för mig att fatta beslut om att köpa den.

Med vänliga hälsningar
6 månader sedan
·
#8469
0
Röster
Ångra
Hej där,

Tack för din värdefulla feedback! Du kan vara säker på att jag redan har vidarebefordrat din förfrågan till vårt utvecklingsteam för eventuell inkludering i en framtida version. Vi uppskattar din feedback och tack för att du använder vår produkt!

Vi kommer definitivt att ta hänsyn till det för framtida uppdateringar. Låt oss veta om du har några andra förslag eller feedback i framtiden!

Med vänliga hälsningar,
Amanda
  • Sida:
  • 1
Det finns inga svar på det här inlägget än.