By adamsjiml onsdagen den 17 mars 2021
Inlagd i Fliken Office
svar 1
Gillar 0
Visningar 8.6K
Röster 0
Jag laddade nyligen (av misstag) ner den senaste versionen av office tab enterprise till min PC där jag redan hade en äldre version. Jag fick hela tiden meddelanden om att köpa (jag ville inte köpa till den här datorn) så av desperation att bli av med den ständiga irriterande påminnelsen avinstallerade jag den. Detta avinstallerade tydligen min licensierade version också. Så nu behöver jag den äldre versionen så att jag kan installera om den. Min licensnyckelinformation för den äldre versionen visas i e-poststrängen nedan: Kära kund, Vi har tagit emot din beställning, tack så mycket för stödet ExtendOffice. Licensnamnet och licenskoden för Office Tab är följande:

Om licensnamnet ser ut som "**** ****-1", se till att du har skrivit in "**** ****" och "-1" i rutan för licensnamn. nyckeln inte fungerar, installera den senaste versionen av Office Tab på följande adress:
http://www.extendoffice.com/downloads/SetupOfficeTab.exeSkicka gärna e-post till mig om du har några frågor eller problem. Tack så mycket! 
Bästa hälsningar,
Tilläggsverktyg & ExtendOffice
Hallå,
Vänligen posta inte din licensinformation i forumet.
Försök att kontakta oss via sales@extendoffice. Com.
·
3 år sedan
·
0 Likes
·
0 Röster
·
0 Kommentarer
·
Visa hela inlägget