Torsdag, 14 mars 2024
  0 svar
  843 besök
0
Röster
Ångra
Förhoppningsvis är detta något enkelt, men behöver lite hjälp med det.

När du gör en sökning på någon inom vårt företag, visas deras One Drive-innehåll under ExtendedOffice.com
I det här specifika fallet finns det ett par konfidentiella dokument som är synliga för allmänheten, samt att de är nedladdningsbara och redigerbara.
Så vill bara prova något för att se om detta bara är en engångsföreteelse eller om det är en potentiell kritisk bugg.

Du borde ha köpt Office Tabs vid ett tillfälle.
Om du har ett One Drive- eller Google Drive-konto, se till att du är inloggad på det i förväg
Gör en sökning på en anställd inom ditt företag, bättre om de också använder en Drive
Visas det medarbetarnamnet du söker, under sökningen, med något i stil med
Mer från xyz företagsresultat.

Om du klickar på Mer från bör du kunna se alla dokument som den personen har på sin ena enhet, samtidigt som du är klickbar, visningsbar, redigerbar.

Jag skulle ladda upp en skärmdump, men om jag gjorde det, skulle samma konfidentiella information vara synlig, vilket per definition, konfidentiell betyder, ingen kan se :)

Tack Vänligen meddela mig om du har några frågor.

Jag undrar om eftersom de automatiskt sparar (som om du använder Word, automatiskt sparar på en enhet), så visas en länk från personen som sparar dokumentet på något sätt under bannern extendedoffice.com när du söker efter någon i företaget , eller när du söker på företaget
Det finns inga svar på det här inlägget än.