By pawel_nl måndagen den 10 januari 2022
svar 5
Gillar 0
Visningar 5.3K
Röster 0
Hej, allihop,
Jag använder kutools för att skicka e-post till olika konton i Outlook automatiskt. Het har tot nu toe goed gewerkt (2 månader). Tyvärr är de bilagor av vissa e-postmeddelanden som har skickats den 5 januari, inte lagrade. Jag har kontrollerat reglerna för att automatiskt spara korrekt arbete - inga problem här.
Graag hupl.
Hej pawel_nl,

Tyvärr, vi kunde inte förstå dig, vänligen posta på engelska.

Amanda
·
2 år sedan
·
0 Likes
·
0 Röster
·
0 Kommentarer
·
Förlåt, jag tänkte att jag skulle skriva på holländska
Jag använder kutools för att automatiskt spara e-postbilagor från olika e-postkonton i Outlook. Det har fungerat bra hittills (2 månader). Tyvärr sparas inte bilagorna till vissa e-postmeddelanden som skickades den 5 januari på disken. Jag har kontrollerat att reglerna för autospara fungerar korrekt - inga problem här. Några idéer?
·
2 år sedan
·
0 Likes
·
0 Röster
·
0 Kommentarer
·
Hej pawel_nl,

Kan du kontrollera ditt e-postprotokoll? Är det utbyte, pop eller IMAP? Om det är utbyte kan det hända att autosparningen av bilagorna försenas om du inte öppnade Outlook i tid.

För att se till att alla dina bilagor sparas automatiskt, efter att du har avslutat e-postmeddelandet som skickat och tagit emot, låt Outlook köra i bakgrunden ett tag. Kutools kommer att automatiskt spara dina bilagor när ingen operation utförs på Outlook.

Amanda
·
2 år sedan
·
0 Likes
·
0 Röster
·
0 Kommentarer
·
Hej Amanda,
Alla konton i Outlook använder IMAP. Det är konstigt för nu, när jag testar, sparas alla bilagor.

pawel
·
2 år sedan
·
0 Likes
·
0 Röster
·
0 Kommentarer
·
Hej Pawel,

Tack för informationen. Om du har ytterligare frågor, tveka inte att höra av dig.

Amanda
·
2 år sedan
·
0 Likes
·
0 Röster
·
0 Kommentarer
·
Visa hela inlägget