Söndag 24 april 2022
  1 svar
  7.3K besök
0
Röster
Ångra
Hej Jay, jag vet inte att jag har missat ett svar men jag kämpar fortfarande med Kutools för Outlook.

Det senaste problemet jag har är att Outlook har inaktiverat det eftersom det tar för lång tid att starta Outlook.

Dessförinnan skickade jag tilläggen till dig men de jag inkluderar visar vilka tillägg som används.
































































Jag förväntar mig att när jag väljer ett antal meddelanden ska jag kunna överföra dem från aol mail till mitt gmail-konto. Det mesta framåt verkar dra upp en lista med namn från mitt Sheffield college-utbyteskonto men se referensen till sharepoint i tilläggsskärmbilden nedan.

Jag upplevde också problem när jag försökte vidarebefordra saker till dig som visas nedan

Se gärna tråden. Där bör du se skärmdumparna som vidarebefordran på din e-post hänvisar till orsakar detta fel

Tyvärr kunde vi inte att leverera ditt budskap till GMT adress.

Steve

<>:
Ingen mx-post hittades för domän=extendoffice.centimeter

Här är ett av de tidiga problemen



Och detta var det ursprungliga problemet. Svårt att skärmdumpa eftersom Kutools är inaktiverat av Outlook.


Det har tagit mig evigheter att kompilera detta så jag vill inte behöva installera om från en länk som jag redan har gjort.

Jag försöker mycket hårt att samarbeta med dig om detta, men om du inte verkar läsa vad jag skickar och inte svarar kommer jag att anta att din produkt och support är skrämmande. Vänligen återkomma till mig med ett vettigt svar. Btw, jag arbetade med mjukvara i 32 år, har en MSc i datorstudier och är en Chartered medlem av British Computer Society med en Post Graduate-examen i undervisning.

Vänliga Hälsningar

Steve Marples






Extra


Från: Steve Marples>
Skickat: 15 april 2022 10:14
Till: Steven Marples>
Ämne: Re: ExtendOffice - Bulk forward fungerar inte

Som jag förklarade i min nya felrapport kommer den inte att infoga skärmdumpen .jpg som jag konverterade till jpg genom paint. Det var en .PNG

Skaffa Outlook för Android

________________________________________
Från: Jay Chivo>
Skickat: fredagen den 15 april 2022, 08:57
Till: <>
Ämne: RE: ExtendOffice - Bulk forward fungerar inte


Kära smarples,

Tack för att du kontaktade oss.

Försök att ta några skärmdumpar för att visa problemet.

Har du installerat den senaste versionen?

Tack på förhand.

Med vänliga hälsningar,

Jay Chivo

Addin Technology Inc.

webbplatser: https://www.extendoffice.com / https://www.addintools.com

Följ oss:

Från: Support
Skickat: fredagen den 15 april 2022 2:09
Att stötta
Ämne: ExtendOffice - Bulk forward fungerar inte

Kategorier: Kutools för Outlook
Meddelande: Jag installerade men bulk forward gav bara en lista för mitt utbyteskonto men jag mailar mitt andra Google-konto. Det finns ingen e-post att skicka in.
Jay Chivo svarade och skickade en länk som sa åt mig att ta bort min nuvarande version och ersätta den med den på länken. Så jag gjorde men fick
Meddelande: Nu när jag klickar på Bulk forward returnerar det en "operationen misslyckas 0" från Outlook
Jay sa åt mig att ta bort tillägg och försöka igen men jag vet inte vilka tillägg jag ska ta bort.

Har försökt inkludera en skärmdump men filer verkar inte acceptera vare sig .png- eller .jpg-filer

Jay Chivo verkar ha försvunnit så jag kan inte gå vidare.

Snälla hjälp

Steve Marples
Skickat datum: fredagen den 15 april 2022 02:08
1 år sedan
·
#2648
0
Röster
Ångra
Hej Steve,

Så ledsen för besväret.

Enligt dina meddelanden kan du inte ta skärmdumpar nu eftersom Outlook inaktiverade Kutools? Om ja, kan du installera om den senaste versionen på vår webbplats och prova funktionen igen och skicka oss information om problemet (skärmdumpar vid behov), så att vi har en bättre förändring för att återskapa problemet här och åtgärda det.

Jag märkte också att ett mejl du skickade gick till>, men inte>. Kan du kolla om det var då du inte kunde höra från Jay Chivo?

Tack på förhand.

Amanda
  • Sida:
  • 1
Det finns inga svar på det här inlägget än.