Anonym användare
  Onsdag, 11 May 2022
  1 svar
  6.2K besök
0
Röster
Ångra
Min dator kraschade över jul. Jag var tvungen att skaffa en ny eftersom en elektrisk överspänning tidigare under året orsakade ett litet okänt problem som blev ett stort känt problem. Jag hade alla säkerhetskopior. Jag hade några problem mellan IMAP och POP-post som jag löste genom att gå till POP så att jag kunde kombinera alla mina e-postadresser till en PST-fil på enheten inte "C" som jag hade innan kraschen.
Under några månader medan jag återställde all annan icke-MSFT-programvara, hade jag flera e-postfiler för varje e-postadress jag har. Det skapade många dubbletter. Jag kunde ta bort de flesta dubbletter med PST-verktyg. Dess verktygsuppsättning kunde inte filtrera många dubbletter av e-postmeddelanden; dock.
Så jag köpte verktyget som ExtendOffice hade via en länk till 4Team som tog bort ganska många.

Jag importerade alla mina standard inbyggda Outlook-regler som skickar e-post till specifika mappar. Häromdagen importerade jag ExtendOffice regler som hittar skräppost. Eftersom det tog så lång tid att bygga om min dator (skattesäsong och mer) har jag 6,000 XNUMX e-postmeddelanden (enligt antalet mappar) att filtrera efter skräp. Den går VÄLDIGT, VÄLDIGT LÅNGSAMT.

Varför? Kan skräpfiltret köras snabbare än att försöka undvika en sådan konglomerat av e-postmeddelanden?

BTW: Vad är syntaxen för taggar på den här webbplatsen?
1 år sedan
·
#2836
0
Röster
Ångra
Hej där,

Förlåt för det sena svaret. Vi letar alltid efter en lösning för att köra skräpfiltret snabbare. Men om du har stora mängder e-postmeddelanden kommer det att ta lite tid att filtrera med den aktuella versionen.

När vi väl fått en lösning kommer vi att ta med den i framtida versioner.

Tack för din feedback.

Amanda
  • Sida:
  • 1
Det finns inga svar på det här inlägget än.