By tearl42@gmail.com onsdagen den 01 februari 2023
svar 7
Gillar 0
Visningar 5.4K
Röster 0
Hej där,

Jag har några problem med Kutools för Outlook. Min maskin är bara 3 månader gammal, men när jag försöker använda min Kutools slutar Outlook att svara och svarar sedan igen om kanske 10 sekunder. Om jag flyttar till en annan e-post, samma sak. Om jag inaktiverar tillägget fungerar Outlook bra. Jag har försökt reparera Ku för Outlook, men utan framgång. Jag använder det här hela tiden så snälla AMA.

Tack!
Tom
Hej Tom,

Kan du skicka oss informationen nedan?
Operativsystem version (Vilken version av Windows operativsystem kör jag?):
Outlook-version:
Kutools version:
Språk du använder på ditt datorsystem:

Tack på förhand.

Amanda
·
1 år sedan
·
0 Likes
·
0 Röster
·
0 Kommentarer
·
Hej där,
Här är informationen du begärde.
Operativsystemversion (vilken version av Windows operativsystem kör jag?): Windows 11 Pro v21h2 build 22000.1516
Outlook-version: Version 2211 (bygg 15831.20252)
Kutools version: v16.00
Språk du använder på ditt datorsystem: Engelska
·
1 år sedan
·
0 Likes
·
0 Röster
·
0 Kommentarer
·
Hej där,

Klicka på Arkiv > Kontoinställningar > Kontoinställningar. Dubbelklicka sedan på ditt e-postkonto. I popup-fönstret Exchange Account Settings, markera alternativet som visas nedan.
kontoinställningar.png


Vänligen ge det ett försök.

Amanda
·
1 år sedan
·
0 Likes
·
0 Röster
·
0 Kommentarer
·
Hallå där.

Jag avmarkerade den rutan och även om Outlook nu är ganska långsamt fungerar åtminstone detta tillägg igen. Finns det något vi kan göra för att aktivera cacheläge igen?

Tack,
Tom
·
1 år sedan
·
0 Likes
·
0 Röster
·
0 Kommentarer
·
Hej,

Du bör markera den kryssrutan för att aktivera cacheläge. 😂 Och faktiskt, vänligen kontrollera kryssrutan tillbaka och se om din Outlook fungerar bra nu med Kutools aktiverat.

Amanda
·
1 år sedan
·
0 Likes
·
0 Röster
·
0 Kommentarer
·
Hi
Same issue here
Operating system version (Which version of Windows operating system am I running?): Windows 10
Outlook version: Microsoft365
Kutools version: v17.30
Language you are using on your computer system: French

can not reactivate cache without crash...

Can you fix this issue?

Tack
·
3 månader sedan
·
0 Likes
·
0 Röster
·
0 Kommentarer
·
Hej där,

Här är stegen att följa:

1. Close your Outlook.
2. Gå till Inställningscenter in Kutools for Outlook and uncheck the box next to Enable Kutools for Outlook to disable Kutools.
enable.png

3. Open Outlook and navigate to Fil > Kontoinställningar > Kontoinställningar. Double-click on your email account. In the Exchange Account Settings window that appears, confirm the option as shown below.
cache.png

4. Close Outlook once more, return to the Inställningscenter, and enable Kutools by checking the box next to Enable Kutools for Outlook.
5. Open Outlook to test if it works.

If you encounter any further issues or have more questions, please don't hesitate to reach out. We're here to assist you!

Amanda
·
3 månader sedan
·
0 Likes
·
0 Röster
·
0 Kommentarer
·
Visa hela inlägget