0
Röster
Ångra
Hej där,

Jag har några problem med Kutools för Outlook. Min maskin är bara 3 månader gammal, men när jag försöker använda min Kutools slutar Outlook att svara och svarar sedan igen om kanske 10 sekunder. Om jag flyttar till en annan e-post, samma sak. Om jag inaktiverar tillägget fungerar Outlook bra. Jag har försökt reparera Ku för Outlook, men utan framgång. Jag använder det här hela tiden så snälla AMA.

Tack!
Tom
1 år sedan
·
#3381
0
Röster
Ångra
Hej Tom,

Kan du skicka oss informationen nedan?
Operativsystem version (Vilken version av Windows operativsystem kör jag?):
Outlook-version:
Kutools version:
Språk du använder på ditt datorsystem:

Tack på förhand.

Amanda
Hej där,
Här är informationen du begärde.
Operativsystemversion (vilken version av Windows operativsystem kör jag?): Windows 11 Pro v21h2 build 22000.1516
Outlook-version: Version 2211 (bygg 15831.20252)
Kutools version: v16.00
Språk du använder på ditt datorsystem: Engelska
1 år sedan
·
#3387
0
Röster
Ångra
Hej där,

Klicka på Arkiv > Kontoinställningar > Kontoinställningar. Dubbelklicka sedan på ditt e-postkonto. I popup-fönstret Exchange Account Settings, markera alternativet som visas nedan.
kontoinställningar.png

Vänligen ge det ett försök.

Amanda
Hallå där.

Jag avmarkerade den rutan och även om Outlook nu är ganska långsamt fungerar åtminstone detta tillägg igen. Finns det något vi kan göra för att aktivera cacheläge igen?

Tack,
Tom
1 år sedan
·
#3398
0
Röster
Ångra
Hej,

Du bör markera den kryssrutan för att aktivera cacheläge. 😂 Och faktiskt, vänligen kontrollera kryssrutan tillbaka och se om din Outlook fungerar bra nu med Kutools aktiverat.

Amanda
3 månader sedan
·
#8535
0
Röster
Ångra
Hi
Samma fråga här
Operativsystemversion (vilken version av Windows operativsystem kör jag?): Windows 10
Outlook-version: Microsoft365
Kutools version: v17.30
Språk du använder i ditt datorsystem: Franska

kan inte återaktivera cachen utan att krascha...

Kan du fixa det här problemet?

Tack
3 månader sedan
·
#8540
0
Röster
Ångra
Hej där,

Här är stegen att följa:

1. Stäng din Outlook.
2. Gå till Inställningscenter i Kutools för Outlook och avmarkera rutan bredvid Aktivera Kutools för Outlook för att inaktivera Kutools.
enable.png
3. Öppna Outlook och navigera till Fil > Kontoinställningar > Kontoinställningar. Dubbelklicka på ditt e-postkonto. I fönstret Exchange Account Settings som visas bekräftar du alternativet enligt nedan.
cache.png
4. Stäng Outlook en gång till, gå tillbaka till Inställningscenter, och aktivera Kutools genom att markera rutan bredvid Aktivera Kutools för Outlook.
5. Öppna Outlook för att testa om det fungerar.

Om du stöter på ytterligare problem eller har fler frågor, tveka inte att höra av dig. Vi är här för att hjälpa dig!

Amanda
  • Sida:
  • 1
Det finns inga svar på det här inlägget än.