By TonyHardin fredagen den 17 mars 2023
svar 1
Gillar 0
Visningar 4.4K
Röster 0
Jag letar efter ett sätt att lägga till klickbara kryssrutor i e-postmeddelanden i Outlook. Jag behöver flera kryssrutor, inte en undersökning. Jag skulle vilja skapa mallar eller "tabeller" där jag kan kopiera och klistra in information i ett utgående meddelande och låta mottagaren markera rutorna i sitt svarsmail så att jag kan se deras val över en rad frågor eller frågor . Jag har provat flera saker med att klistra in från Word, men inget fungerar för ett svar.

Kommer ditt tillägg att tillåta mig att göra detta?
Behöver mottagaren som skickar svaren tillbaka till mig tillägget också?

Tack,

Tony
Hej där,

Ja, Kutools för Outlooks Kutools-panel låter dig infoga kryssrutor snabbt och enkelt.

När du har laddat ner Kutools för Outlook, när du skapar ett nytt meddelande, visas Kutools-rutan på höger sida av meddelandefönstret som visas nedan. (Klicka om du inte ser det PaneMeddelande flik.)

1. På Automatisk text flik, 2. välj CheckBoxoch sedan 3. klicka på Kontrollbox1 för att infoga en kryssruta.
kutools pane.png


När mottagarna får meddelandet kan de markera rutorna i sina svarsmeddelanden och skicka det till dig. Och de behöver inte tillägget för att svara på meddelandet.

Om du har några frågor, tveka inte att fråga mig.

Amanda
·
1 år sedan
·
0 Likes
·
0 Röster
·
0 Kommentarer
·
Visa hela inlägget