Torsdag, 27 februari 2020
  3 svar
  7.3K besök
0
Röster
Ångra
Hallå,
Jag använder V 12.0.0.0 med Outlook 365 och/eller 2010.
När jag tar bort en bilaga visas inga hyperlänkar....
På en gammal version fungerade det...
Vad ska jag göra?

Hälsningar,

Benjamin
Har samma problem, hur fixar jag det?
3 år sedan
·
#2084
0
Röster
Ångra
Hallå,
Har bilagorna tagits bort?
Se till att du har installerat den senaste versionen. Du kan ladda ner och installera den senaste versionen från vår webbplats. Om problemet kvarstår, försök att ta några skärmdumpar för att visa det. Tack på förhand.
3 år sedan
·
#2085
0
Röster
Ångra
Outlook håller reda på nyligen skapade och uppdaterade filer på din dator och gör dem lättillgängliga som e-postbilagor.
Lägger till en bilaga till ett nytt e-postmeddelande
Klicka på Ny e-post på fliken Hem.
På fliken Meddelande, klicka på Bifoga fil och välj en nyligen skapad eller uppdaterad fil från Senaste objekt, eller klicka på Bläddra i den här datorn för att välja en fil som inte finns i listan Senaste objekt.
Om du klickade på Bläddra i den här datorn, välj filen och klicka på Infoga.
Ta bort en bilaga från ett e-postmeddelande
Med e-postmeddelandet öppet klickar du på rullgardinspilen på bilagan och väljer Ta bort bilaga.
 
Arbeta med hyperlänkar i Outlook 2016
I Outlook 2016 kan du skapa länkar till webbsidor, nya eller befintliga filer på din dator, e-postadresser och till specifika platser i ett dokument.
Infoga en hyperlänk
Klicka på Ny e-post på fliken Hem.
I brödtexten i e-postmeddelandet väljer du texten eller bilden som du vill visa som länk. På fliken Infoga väljer du Länk > Infoga länk.
Välj ett av följande:
Befintlig fil eller webbsida – Välj en befintlig fil eller ange en webbadress i adressrutan.
Placera i detta dokument – ​​Välj rubriken som du vill länka till.
Skapa nytt dokument – ​​Skriv ett namn för det nya dokumentet. Du kan välja att skapa filen på den plats som visas i Full sökväg eller klicka på Ändra för att bläddra till en annan plats. Välj Redigera det nya dokumentet senare eller Redigera det nya dokumentet nu.
E-postadress – Ange mottagarens e-postadress i rutan E-postadress eller välj en adress från listan Nyligen använda e-postadresser. Skriv ämnet för meddelandet i rutan Ämne.
  • Sida:
  • 1
Det finns inga svar på det här inlägget än.