By sm@theglitch.nl torsdagen den 04 juni 2020
svar 0
Gillar 0
Visningar 2.1K
Röster 0
Hej,
Jag testar detta Kutools for Outlook-plugin för att rensa upp en mycket stor postlåda (70 GB i storlek). Den har många bifogade .pdf-filer. Att ta bort dem är inget alternativ, så att ta bort dem och ersätta dem med hyperlänkar är en utmärkt lösning.

I en test-mailbox i samma Outlook fungerade allt perfekt. Jag valde några mail, kopplade bort filerna och några hyperlänkar skapades och lades till i mailen.
Men med brevlådan som jag behöver rensa lossas filerna, men inga hyperlänkar visas. Jag har redan provat knappen "Reparera länkar", men det här fungerade inte.

Naturligtvis valde jag inte alla e-postmeddelanden på en gång, jag arbetar per månad - urvalet är cirka 40-50 e-postmeddelanden åt gången. Efter att ha lossat-processen dyker det upp en liten ruta som säger "0 filer togs bort". Men jag kan se dem i den sparade mappen.

Köra Outlook via Office 365 Family - inte företagsversionen med hosting inkluderat. Senaste versionen, jag uppdaterade den här utsikten igår precis innan jag installerade Kutools.
Visa hela inlägget