By scottfarris@scottfarris.com tisdagen den 12 september 2023
svar 1
Gillar 0
Visningar 4K
Röster 0
Jag har precis börjat använda alternativet för att infoga datum och tid överst i brödtexten i mitt e-postmeddelande, detta är användbart när jag måste dokumentera ett problem och jag behöver utveckla en tidslinje. Det finns två små problem:

När Kutools infogar datumet finns det en hård retur över det. Inte en stor sak men när jag använder mina snabba steg, för mitt svar, sätter det mitt förskrivna meddelande över datumet. Se nedan.

Denna begäran har avvisats på grund av att PO saknas. Vänligen skicka om med PO-numret.
Måndagen den 11 september 2023, klockan 4:33:54 skrev Scott Farris:

Det andra problemet är att datumformatet inte tillåter dig att lägga till "at" mellan datum och tid, vilket gör det grammatiskt felaktigt. Jag borde säga,

Måndagen den 11 september 2023, klockan 4:33:54 skrev Scott Farris:

Jag vet att det här är ganska små problem men jag är lite OCD och det besvärar mig.

Tack
Scott Farris
Hej där,

Tack för din feedback. Jag har vidarebefordrat dina förslag till vårt utvecklingsteam för övervägande i framtida versioner.

Vi uppskattar din uppmärksamhet på detaljer och tar dina förslag på allvar. Din input hjälper oss att förbättra vår produkt och ge en bättre upplevelse för alla våra användare.

Om du har fler förslag eller stöter på andra problem, tveka inte att meddela oss. Vi är här för att hjälpa dig.

Amanda
·
8 månader sedan
·
0 Likes
·
0 Röster
·
0 Kommentarer
·
Visa hela inlägget