Söndag 17 april 2022
  1 svar
  8.7K besök
0
Röster
Ångra
Hej alla
Jag har en fil som innehåller 2 ark
det första arket som innehåller ett visst intervall som jag vill skicka det via e-post till många e-postadresser lagrade i ark 2 kolumn A enligt följande
Skickar en efter en men han måste vänta 10 sekunder innan han skickar följande (som villkoren till min server)
efter att ha skickat måste han skriva bredvid varje e-postmeddelande i ark 2 kolumn B "skickat".
när jag kör makrot måste han skicka 400 e-postmeddelanden och sluta.
när jag kör makrot igen måste han fortsätta cykeln till de e-postmeddelanden som inte har skickats (kolumn B)
Någon hjälp snälla?
2 år sedan
·
#2660
0
Röster
Ångra
Hej alla
Jag har en fil som innehåller 2 ark
det första arket som innehåller ett visst intervall som jag vill skicka det via e-post till många e-postadresser lagrade i ark 2 kolumn A enligt följande
Skickar en efter en men han måste vänta 10 sekunder innan han skickar följande (som villkoren till min server)
efter att ha skickat måste han skriva bredvid varje e-postmeddelande i ark 2 kolumn B "skickat".
när jag kör makrot måste han skicka 400 e-postmeddelanden och sluta.
när jag kör makrot igen måste han fortsätta cykeln till de e-postmeddelanden som inte har skickats (kolumn B)
Någon hjälp snälla?


Hallå,

Pratar du om den här funktionen https://www.extendoffice.com/product/kutools-for-excel/excel-create-mailing-list-and-send-email.html#a2?

Tack på förhand.
  • Sida:
  • 1
Det finns inga svar på det här inlägget än.